1.Podaną prędkość wyraź w km/h :
a) 2 m/s
b) 7 m/s
c) 20 m/s
d) 50 m/s
e) 144 m/s
f) 1,3 m/s

2.Podaną prędkość wyraź w m/s :
a) 60 km/h
b) 129,6 km/h
c) 2340 km/h
d) 21,6 km/h
e) 104,4 km/h
f) 108 km/h

Bardzo proszę o szybką pomoc! Z góry dzięki.

2

Odpowiedzi

2010-01-12T16:55:25+01:00
1.
0,002km/s
0,007km/s
0,020km/s
0,144km/s
0,00013km/s
2.
60 000m/s
129 600m/s
2340 000m/s
21 600m/s
104 400m/s
108 000m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:01:55+01:00
1.
a) 7,2 km/h
b) 1,9(4)km/h
c) 72km/h
d) 180km/h
e) 518,4 km/h
f) 13,36 km/h

2.
a)1 i 4/6 m/s
b)36 m/s
c)650 m/s
d)6 m/s
e)29 m/s
f)30 m/s