1. Przetłumacz na Polski ;p

1.Mein bester Freund/ Meine beste Freundin heiBt ...........
2. Wir treffen uns oft, denn .......
3. Er/Sie ist .... Jahre alt und besucht ...........
4.In seiner/ihrer Freizeit.....
5.Wir machen viel zysammen: Wir.............
6. Ich finde, er/ sie ist sehr.........

Z góry dzięki ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:56:36+01:00
1.Mój najlepszy przyjeciel nazywa sie..
2.Spotykamy się często, ponieważ .......
3.on ona ono ma.... lat i odwiedza...
4.w ich wolnym czasie..
5.Robimy wiele razem: My........
6.Uważam ze, on/ ona jest bardzo..........
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T17:01:44+01:00
1.Mój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka nazywa się.......
2.Spotykamy się często bo......
3.On/ona jest .....lat i uczęszcza...........
4.W swoim wolnym czasie
5.Robimy wiele razem.My..........
6.Uważam jego/ją jest bardzo............

Pozdro:)
3 5 3
2010-01-12T19:26:43+01:00
1. Mój najlepszy przyjaciel / Moja najlepsza przyjaciółka nazywa się ...........
2. spotykamy się często, ponieważ .......
3. On / jest państwem .... Lata staro i odwiedzi ...........
4. pani jego / jej czas wolna.....
5. robimy dużo zysammen: My.............
6. ja znajduję, on / ona jest bardzo.........
4 2 4