Odpowiedzi

2010-01-12T17:00:16+01:00
Około chyba 10 cm. więcej raczej nie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:00:23+01:00
40l wody = 40 dcm³ = 0,04 m³
P - pole powierzchni = 1 m²
V - objętość wody = 0,04 m³
h - wysokość wody = ?
h = V/P = 0,04/1 = 0,04 m = 4 cm
wysokość wody = 4 cm
2010-01-12T17:01:47+01:00
40 l = 0,04 m³
m² = 1m x 1m

a = 1 m
b = 1 m
V = abh
0,04 = 1*1*h
h = 0,04 m
h = 4 cm

Odp.: Wysokość wody wynosiłaby 4 cm