Odpowiedzi

2009-09-25T20:04:39+02:00
"suchy ocean"-epitet
-Jakże mógłbym to uczynic?- pytanie retoryczne
świekra
"czarne myśli"-epitet
"Litwo ojczyzno moja"-przenośnia
"włosy czarne jak heban"-porównanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T20:07:33+02:00
"suchy ocean"- epitet(oksymoron)
-Jakże mógłbym to uczynic? pytanie retoryczne
świekra
"czarne myśli" epitet(zwiazek frazeologiczny)
"Litwo ojczyzno moja" przenośnia(apostrofa)
"włosy czarne jak heban" porównanie
2009-09-25T20:13:13+02:00
Włosy czarne jak heban - porównanie
czarne myśli - przenośnia? (epitet)
świekra - to matka męża i to chyba będzie ...synonim. ?
suchy ocean - przenośnia (epitet)