Odpowiedzi

2010-01-12T16:56:19+01:00
Literatura popularnonaukowa - książki wyjaśniające zagadnienia naukowe, napisane nietechnicznym językiem i mające na celu popularyzację nauki
3 3 3
2010-01-12T16:57:22+01:00
Książka wyjaśniająca zagadnienia naukowe, napisane nietechnicznym językiem i mające na celu popularyzację nauki
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T16:57:42+01:00
* LITERATURA POPULARNONAUKOWA
jeden z rodzajów piśmiennictwa; upowszechnia (popularyzuje) zagadnienia naukowe w formie przystępnej dla szerszego kręgu odbiorców; dostarcza wiedzy, kształtuje pogląd na świat, wychowuje, pomaga rozwiązywać problemy praktyczne
2 5 2