Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:20:14+01:00
2 * 3x - szerokość
2 * 3x - 3 - długość
obwód = 66m
2 * 3x + 2 * 3x = 66m
6x + 6x = 99 - 3
12x = 63
x = 5,25m
3x = 15,75m
2 5 2
2010-01-12T17:24:56+01:00
2a + 2b = 66
a = 3b - 3

2a = 66 - 2b /:2
a = 3b - 3

a = 33 - b
33 - b = 3b - 3

a = 33 - b
-b - 3b = -3 -33

a = 33 -b
-4b = - 36 /: 4

a = 33 - b
b = 9

a = 33 - 9
b = 9

a = 24
b = 9

Odp. Długość prostokąta wynosi 24 metry, szerokość 9 metrów
2010-01-12T18:04:09+01:00
Najpier trzeba dodać6
66+6=72
72/8= 9
Dłuższe boki mają po 24 m a krótsze po 9 m

Pzdr. xD