A
Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka minutowa zegara w ciągu

a 30min, b 15min, c 1min, d 20min

b ustal ,o ile stopni obraca się wskazuwka godzinowa wskazówka zegara w ciągu jednej godz lekcyjnej.

c Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka godzinowa zegara w ciągu

a 6 godz,b 3 godz,c 2 godz, d 1 godz

d
Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka sekundowa zegara w ciągu
a 1 s,b 10 s,c 15 s, d 30 s

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:11:45+01:00
A
Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka minutowa zegara w ciągu

a 30min, b 15min, c 1min, d 20min
a)180
b) 90
c) 6
d) 120

b ustal ,o ile stopni obraca się wskazuwka godzinowa wskazówka zegara w ciągu jednej godz lekcyjnej.

360 stopnii dzielimy na 12 godzin = 30
czyli 30 stopni przypada na kazda godzine

30:4 (dzielimy na 4 bo tyle kwadransow ma godzina)

wychodzi 7,5 stopnia na 15 minut
7,5*3 = 22,5st


c Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka godzinowa zegara w ciągu

a 6 godz,b 3 godz,c 2 godz, d 1 godz
a)25*6 = 180
b) 15*6= 90
c) 10*6=60
d) 5*6=30
Ustal, o ile stopni obraca się wskazówka sekundowa zegara w ciągu
a 1 s,b 10 s,c 15 s, d 30 s
a ) 6 b) 60 c) 90 d) 180
1 5 1
2010-01-12T17:12:21+01:00
A.
a)180 stopni
b)90 stopni
c)4 stopnie
d)120 stopni

b.
22,5 stopnia

c.
a)180 stopni
b)90 stopni
c)60 stopni
d)30 stopni

d.
a)6 stopni
b)60 stopni
c)90 stopni
d)180 stopni
1 5 1
2010-01-12T17:15:43+01:00
1.
a. 180*
b. 90*
c. 0,6*
d. 120*
B. 27* (4,5x6)
C.
a.180*
b. 90*
c. 60*
d. 30*
D.
a. 6*
b. 60*
c. 90*
d. 180*