Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T17:18:19+01:00
<data>

Drogi <ktoś tam> !

akapit> Zwracam się do pana z prośbą niezykle ważną dla naszej chorej koleżanki.
akapit> Otóż Sylwia jest nieuleczalnie chora,aby choć trochę ulyżć jej cierpieniom chcemy zebrać pieniądze potrzebne na operacje która kosztuje
25 000 zł.Jej rodzice nie są w stanie uzbierać aż takiej sumy. Wpadliśmy na pomysł zbiórki pieniędzy, który odbędzie się we szystkich szkołach w naszym mieście. Wyznaczone osoby będą chodzić po klasach zbierając symboliczny sumy. Napewno każdy może podarować choć pięć złotych, a jak nie to napewno złotówke. W ten sposób bardzo pomoglibyśmy Sylwii i jej rodzicom.
akapit>Niestety nasz pomysł nie wejdzie w życie dopóki ktoś kto ma władzę tego pomysłu nie ogłosi.Prosze o rozważenie tej sprawy.

Z poważaniem
< imie nazwisko>


tyle ;) mysle ze bd ok :P
18 4 18
2010-01-12T17:29:21+01:00
Szanowny Panie...
Piszę z prośbą o pomoc, moja bliska koleżanka jest bardzo chora i potrzebuje pieniędzy na leczenie ale niestety ich nie ma. Pomyślałam ze mugł by Pan jakos pomóc w zbiurce.
z uszanowianiem .....
32 2 32