Odpowiedzi

2009-09-25T20:42:54+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T20:43:38+02:00
Podaj przykład liczby, która ma:
dokładnie jeden dzielnik:, liczba 1
dokładnie trzy dzielniki: liczba 9 (1,3,9dzielniki)
, dokładnie dwa dzielniki: każda liczba pierwsza np. 7 (1,7)
, dokładnie cztery dzielniki:. np. liczba 15 (1,3,5,15)
27 4 27
  • Użytkownik Zadane
2009-09-25T20:46:02+02:00
Dokładnie jeden dzielnik: 1
dokładnie trzy dzielniki: zlozone, 4, 6, 8, 9, 10, 12...
dokładnie dwa dzielniki: wszystkie liczby pierwsze, 2, 3, 5, 7, 11.....
dokładnie cztery dzielniki: zlozone, 4, 6, 8, 9, 10, 12...
14 2 14