Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:16:50+01:00
Raki nazywamy wskaźnikami czystości ponieważ żyją one tylko w bardzo czystym środowisku wodnym. Jeżeli na danym obszarze one występują to okoliczne zbiorniki wodne są bardzo czyste od wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń.
2010-01-12T17:29:17+01:00
Raki zyja tylko w bardzo czystej wodzie dlatego jesli na jakims terenie spotkamy takie zwierz mozemy byc pewnie ze jest to zbiornik wodny calkowicie wolny od zanieczyszczen