Odpowiedzi

2009-04-05T15:34:41+02:00
1. Kradzież w sklepie np. telefonu.
2. Zamieszczenie czyichś zdjęć w Internecie bez zgody owej osoby.
3. Podawanie czyichś danych osobowych bez wiedzy tej osoby.
4. Znęcanie psychiczne nad dzieckiem.
5. Aborcja.
6. Handel narkotykami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-05T15:36:16+02:00
*morderstwo
*handel narkotykami
*rabunki
*wlamania
*porwania
*torturowanie bądź okrutne, nieludzkie czy poniżające traktowanie lub karanie.
*wykorzystywanie dzieci w calach sexualnych
4 5 4
2009-04-05T15:37:37+02:00
Ochlapanie pieszych wodą z kałuży w czasie jazdy samochodem.
Kradzież płyty ze sklepu.
Wtrącenie człowieka do więzienia bez wyroku sądowego.
Napisanie w reklamie, że sok kosztuje 1,59, kiedy kosztuje 1,60.