Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:24:25+01:00
4650 - 75%
x - 100%
x = 465000/75 = 6200

x - ilość droższych biletów
y - ilość tańszych biletów

x + y = 200
35x + 25y = 6200

x = 200 - y
7000 - 35y + 25y = 6200

x = 200 - y
10y = 800

x = 200 - y
y = 80

x = 120
y = 80

Odp. Sprzedano 120 droższych biletów, a tańszych 80
2010-01-12T17:45:17+01:00
4650zł=¾zysku→cały zysk=6200
4650:¾=6200

x-ilość tanszych biletów
y-ilosc drozszych biletów

x+y=200→x=200-y
25x+35y=6200

25(200-y)+35y=6200
5000-25y+35y=6200
10y=6200-5000
10y=1200
y=1200:10
y=120

x=200-120=80

było 80tanszych i 120 drozszych biletów