Odpowiedzi

2010-01-12T17:21:40+01:00
Deszcz-mm/cm³
wiatr-m/s albo km/h
ciśnienie- hPa
temperatura-⁰C albo ⁰F

licze na naj :):):)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:21:52+01:00
Ciśnienie- hPa(hektopaskalach)
prędkość wiatru- m/s(metry na sekundę) lub km/h(kilometry na godzinę)
temperatura- st. C(Celsjusza), w USA w st. F(Fahrenheita)
Ilość opadów- mm/cm³(milimetrów na centymetr sześcienny)

1 5 1
2010-01-12T17:23:47+01:00