Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:21:33+01:00
Manometr jest to przyrząd do pomiaru ciśnienia.


instrukcja:
http://www.temat.pnet.pl/download/instrukcja_EMS-20%20200kPa.pdf



;)
5 1 5
2010-01-12T17:23:13+01:00
Manometr jest to przyżąd do mierzenia ciśnienia.
Aparat ten obsługuje tylko jedna osoba - ta, która mierzy sobie ciśnienie krwi. Są aparaty, których mankiety pompuje się ręcznie oraz takie, gdzie automat samoczynnie napełni powietrzem mankiet. Pomiaru dokonuje czujnik znajdujący się na dolnym brzegu mankietu.
5 3 5
2010-01-12T17:27:32+01:00
Manometr to przyrząd służący pomiarowi ciśnienia.
Manometry można podzielić na dwa podtypy:
a) względne, które wskazujące różnicę ciśnień,
b) bezwzględne, które wskazujące ciśnienie w odniesieniu do próżni.


4 2 4