Odpowiedzi

2010-01-12T17:21:26+01:00
Mianownik Indianin plemię
Dopełniacz Indianina plemienia
Celownik Indianinowi plemieniowi
Biernik Indianina plemię
Narzędnik indianinem plemieniem
Miejscownik Indianinie plemieniu
Wołacz Indianinie plemię
2010-01-12T17:24:49+01:00
l.poj l.mn
M kto? co ? Indianin , plemię Indianie , plemiona
D kogo? czego ? Indianina, plemiona Indianinów , plemion
c komu ? czemu ? Indianinowi, Plemionom Indianinom , Plemionom
B kogo ? co ? Indianina, Plemię Indianinów, Plemiona
N (z) kim ? (z) czym ? Indianinem , plemieniem Indianinami, plemionami
Msc (o) kim? ( o ) czym ? Indianinie, plemieniu Indianach, Plemionach
W Indianinie ! Plemię .! Indianinowie .! (?) Plemiona !

;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:25:15+01:00
Mianownik Indianin
dopełniacz Indiana
celownik Indianowi
biernik Indiana
narzędnik z Indianinem
miejscownik o Indianie

mianownik plemię
dopełniacz plemienia
celownik plemieniu
biernik plemienia
narzędnik z plemieniem
miejscownik o plemieniu