Zad.1 Gdzie św.Paweł zaniósł Dobrą Nowinę??

Zad.2 Gdzie po raz pierwszy uczniów nazwano chrześcijanami??

Zad.3 Dokąd dotarli z Ewangelią uczniowie po prześladowaniach z powodu Szczepana??


Kto odpowie pierwszy i na te wszystkie zad dam naj ;] Pozdro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:47:01+01:00
1. Radosną nowinę najpierw zanosił Żydom, by później iść z nią na krańce ziemi.
2. W Antiochii.
3. Do Fenicji, na Cypr i do Antiochii.
44 4 44
2010-01-12T20:57:52+01:00
1. Żydom
2. w Antiochii
3. też do Antiochii
22 4 22