Odpowiedzi

2010-01-12T17:22:14+01:00
Polskimi laureatami Oskarów zostali do tej pory: Zbigniew Rybczyński w 1983 roku za animowany film „Tango”, Janusz Kamiński – dwukrotnie - za zdjęcia do filmu „Lista Schindlera”(1993) i „Szeregowiec Ryan”(1998) oraz Allan Starski i Ewa Braun za scenografię do filmu „Lista Schindlera”(1993), Andrzej Wajda – Nagroda Honorowa Akademii za całokształt twórczości, Roman Polański za reżyserię „Pianisty” (2002 rok) oraz Jan A.P. Kaczmarek za muzykę do filmu „Marzyciel” (2004).
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:22:37+01:00
- Zbigniew Rybczyński w 1983 roku za animowany film „Tango”,
-Janusz Kamiński – dwukrotnie - za zdjęcia do filmu „Lista Schindlera”(1993) i „Szeregowiec Ryan”(1998)
- Allan Starski i Ewa Braun za scenografię do filmu „Lista Schindlera”(1993),
- Andrzej Wajda – Nagroda Honorowa Akademii za całokształt twórczości,
- Roman Polański za reżyserię „Pianisty” (2002 rok)
- Jan A.P. Kaczmarek za muzykę do filmu „Marzyciel” (2004).
132 1 132