Odpowiedzi

2010-01-12T17:21:00+01:00
Ile miales wtedy lat?
co sie wydarzylo?
jak sie czules?

prosze;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:21:19+01:00
How old were you then ? Ile wtedy miałeś lat?
What happened ? Co się wtedy stało?
How did you feel ? Jak się czułeś?

Pozdro :) Liczę na naj:)
1 5 1
2010-01-12T17:21:31+01:00
Ile lat miałeś kiedy miałeś 10 lat?
Co się stało?
Jak sie czułeś?
1 1 1