Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T21:40:29+02:00
Przyjęcie istnienia czegoś bez żadnego dowodu wiarygodnie potwierdzającego ten fakt.
3 3 3
2009-09-25T21:47:29+02:00
Wiara to dar który nie każdy otrzymuje.Jest on jednak bardzo cenny w naszym życiu bo dzięki wierze nasze życie nabiera sensu.Mamy siłę walczyć z przeciwnościami losu i iść dalej przez życie.Pozwala mieć nam nadzieje na lepsze jutro,uczy pokory i dobroci.Wiara jest przydatna w życiu ale nie każdemu koniecznie potrzebna.To zależy od indywidualnych cech jednostki i od tego czy jest katolikiem.
6 4 6
2009-09-25T21:48:30+02:00
Wiara to zaufanie, siła, nadzieja, energia, potęga.

lub

Wiara to uznawanie za prawdziwe nieuzasadnionego twierdzenia, przekonanie o czymś, pogląd.
1 5 1