Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:23:27+01:00
Dekada to słowo oznaczające pewien czas.
W najszerszym sensie ewolucja jest po prostu zmianą.
Magazyn Integracja to ponad 90-stronicowy, kolorowy i największy tego typu magazyn w Polsce.
Diagnoza Społeczna jest próbą uzupełnienia diagnozy opartej na wskaźnikach instytucjonalnych o kompleksowe dane na temat gospodarstw domowych.
1 5 1
2010-01-12T17:23:52+01:00
W tej dekadzie czeka mnie egzamin gimnazjalny

Ewolucja jest bardzo nważnym procesem w przyrodzie

w dużej grupie zawsze jestem zintegrowany/na

Gdy byłem w szpitalu lekarz źle zdiagnozował moją chorobę
4 4 4
2010-01-12T17:28:05+01:00
1.W tamtym roku była wybierana dekada na prezydenta miasta.
2.Ewolucja to ważny proces w naszym zyciu.
3.W mojej szkole jest integracja uczniów poszczególnych klas.
4.Lekarz wydał diagnoze na temat mojej alergii.
3 5 3