Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T21:49:25+02:00
-Litwa
-Łotwa
-Estonia
-Białoruś
-Ukraina
-Mołdawia
-Polska
-Słowenia
-Chorwacja
-Serbia
-Macedonia

Jeśli pomogłam, podziękuj xD
1 5 1
  • KcB
  • Początkujący
2009-09-25T21:52:44+02:00
Ukraina
Mołdawia
Polska
Litwa
Łotwa
Estonia
Białoruś
Słowenia
Chorwacja
Serbia
Macedonia
1 5 1
2009-09-25T21:57:02+02:00
-Litwa
-Łotwa
-Estonia
-Białoruś
-Ukraina
Mołdawia
-Rosja
Z rozpadu Jugosławii:
-Słowenia
-Chorwacja
-Bośnia i Hercegowina
-Serbia
-Czarnogóra
-Macedonia

Nie jestem pewna
1 5 1