Przykłady ruchów . - po jednym
1 . ruch jednostajny krzywoliniowy
2. r. jednostajny obrotowy
3. r.jednostajnie przyspieszony prostoliniowy
4. r. jednostajnie przyspieszony krzywoliniowy
5. r. jednostajnie opóźniony prostoliniowy
6. r. jednostajny obrotowy

2

Odpowiedzi

  • KcB
  • Początkujący
2009-09-25T22:18:53+02:00
1 samochod moze poruszać się po krętej drodze [litera S]
2
3 gdy z ludy wylatuje naboj
4np. gdy samochod rusza po krzywej lini ->patrz 1.
5gdy motor hamuje po prostej drodze
6hmm niewiem np. gdy drzwi obrotowe sie kreca caly czas w tym samym tepie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T22:52:01+02:00
Przykłady ruchów . - po jednym
1 . ruch jednostajny krzywoliniowy ruch planet po elipsie
2. r. jednostajny obrotowy karuzela
3. r.jednostajnie przyspieszony prostoliniowy równia pochyła
4. r. jednostajnie przyspieszony krzywoliniowy ruch po okręgu ale przyspieszony
5. r. jednostajnie opóźniony prostoliniowy hamowanie samochodu
6. r. jednostajny obrotowy ruch po okręgu