Odpowiedzi

2010-01-12T17:32:08+01:00
Pamiętam tylko że p Gąsowski odpytywał uczniów za pomocą swojego dziennika
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:37:27+01:00
Prof. Gąsowski pytał nastepująco:

zawsze pytał 3 osoby
najpierw 1 potem 10 i 20 nastepnego dnia pytał 2 potem 11 i 21
pytał tak aż do numeru 10 i potem od nowa pytał a pomylił się bo skleiły mu sie kartki w jego prywatnym notesie xD ubierz to jeszcze w jakies słowa i bedzie gitezik xD
1 1 1