Opisz swoje ulubione danie.

Ja ogólnie lubię wszystko co jadalne heh... więc mozecie wymiślić byle jakie jedzenie do opisu.

Opis musi zawierac przynajmniej pół stronki.

Opisz ile razy to w tyg. jesz kiedy? z jakiej okazji? itp.


Z góry dzięki za pomoc!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:42:28+01:00
Moje ulubione danie to pizza . Często ją jem ,wraz z moimi przyjaciółmi chodzimy do knajpki.Ostatnio moja koleżanka miała urodziny i zaprosiała mnie na najlepszą pizze w mieście.Czasami same z mamą robimy pizze na kolacje i popijamy sokiem pomarańczowym. Może nie jest to zdrowa żywność , ale od czasu do czasu można się skusić.Najbardziej lubie taką z szynką ,ananasem i oczywiście serem.
5 5 5
2010-01-12T17:55:34+01:00
W Wigilię najbardziej lubię pierogi z kapuchą i grzybolami razem z barszczem, tego dnia. Lubię też uszka, które zazwyczaj jem w ten wyjątkowy dzień, ponieważ moim zdaniem najlepiej wtedy one smakują.
Wigilia to najlepszy czas ,kiedy można zjeśc swoje ulubione danie.

Niewiem zabardzo co napisac :)
dopisz coś i bdz okej;P
Licze na naj:P
5 2 5