Ułóż trzy zdania -> słownictwo związane z uczuciami,przeżyciami itp.
Tu są przykłady:
- Przepełniała nas radość, wesołość.
- Każdy czuł się lekko i radośnie.
- Panował podniosły, uroczysty a jednocześnie radosny nastrój.

3

Odpowiedzi

2010-01-12T17:33:45+01:00
Strasznie się boję .
przechodzą mi dreszcze.
jestem tak podekscytowane.
2010-01-12T17:33:48+01:00
Kamil kocha Klaudie i zamierzają się pobrać.
Dzisiaj przeżyłem strach, gdy niemal uderzyłem w drzewo.
Czuję się strasznie, ponieważ zdradziłem moją dziewczynę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:37:00+01:00
Przepełniała nas wielka radość,a każdy był wesoły.
Każdy czuł sie lekko jak balony ,radosnie jakbyś dostał piątkę.
Panowała miła, sympatyczna,a zajaksze ciekawa atmosfera.