Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:02:01+01:00
Drogi Adasiu!
Mam na imię ......., mam ... lat i dowiedziałam się o Tobie od Pani od Polskiego. Postanowiłam do Ciebie napisać, ponieważ domyślam się, że będąc w domu dziecka bez rodziny, potrzebujesz prawdziwych przyjaciół.Jeśli chcesz ja mogę zostać Twoją przyjaciółką. Myślę,że moglibyśmy stać się powiernikami swoich największych tajemnic i pocieszycielami, gdy jest nam smutno.
Mam nadzieję, że tam gdzie mieszkasz jest Ci dobrze i nikt Cię nie krzywdzi oraz że znajdzie się jakaś cudowna rodzina, która będzie chciała mieć Ciebie przy sobie. Trzymam za to kciuki i gorąco pozdrawiam.
Twoja przyjaciółka ....
2010-01-12T18:09:00+01:00
Drogi Adasiu!
Mam nadzieje, że masz dużo kolegów i nie czujesz się osamotniony, chciałabym być z tobą. W Sobotę przyjadę i przywiozę ci nowe rzeczy. Mama powiedziała, że możemy cię zaadoptować!Cieszysz się?Pozdrawiam cię gorąco

..........