Odpowiedzi

2009-09-25T23:14:12+02:00
Syreny graly i spiewaly na roznych instrumentach apollo gral na harfie nimfy uspokajaly swym spiewem i czarowaly smiertelnikow , muzy graly na szczero zlotych harfach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-25T23:46:40+02:00
Melpomene – tragedia i śpiew, przedstawiano ją z maską tragiczną

Euterpe – gra na flecie, przedstawiano ją z aulosem

Polihymnia – poezja chóralna, przedstawiano ją zawsze głęboko zamyśloną, bez atrybutu

Erato - muza piesni milosnej, przedstawiano ją z lirą i plektronem

1 5 1