1. Jesteś w sklepie z ubraniami. Oglądasz coś, co Ci się podoba.
- Zapytaj o takie samo ubranie, lecz w innym kolorze.
- Zapytaj, czy dostępne jest ubranie w Twoim rozmiarze.
- Zapytaj o możliwość przymierzenia.

2. Jesteś w sklepie muzycznym. Nie możesz znaleźć płyty CD, której szukasz.
- Zapytaj, czy poszukiwana płyta jest dostępna
- Zapytaj o możliwość jej zamówienia
- Zapytaj o cenę

Z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:23:16+01:00
1.
-Is there any clothes like this, but in other color ?
-Is there any clothes in my size ?
-Can i try something on ?

2.
- I'm looking for the Michale Jackson CD, is there any here?
- Can i bespeak this CD ?
- How much it cost ?
6 4 6
2010-01-12T19:24:14+01:00
1.
-Is there a different color is pink blouse, which is on display?
-And this blouse in size medium?
-You can try it?
2.
-I want to know if Madonna's latest motherboards are currently available?
-And I could order it on Friday?
-How much is this CD?
5 3 5