Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:47:03+01:00
Ps. piszę w r. męskim. heheh.;d

Ja chciałbym mieć takiego kolegę , ponieważ Adaś jest miły i przyjacielski.
Jest też bardzo utalentowany , potrafi rozwiązać każdą , nawet najtrudniejszą zagadkę. Posiada cechy , które powinien mieć kolega , czyli przyjacielskość, pomocność i życzliwość. Jest sprawiedliwy i rozsądny.
Z wielką chcęcią pomagał innym , np. koledze ze spółdzielni oraz panu prof. Gąsowskiemu. Jestem pewny , że byłby moim najlepszym kolegą.
;)
6 4 6
2010-01-12T17:47:15+01:00
Tak, bardzo chciałabym mieć takiego kolegę jak Adaś Cisowski, ponieważ zawsze można na niego liczyć, pomoże w każdej sytuacji oraz podniesie na duchu.

Mam nadzieję że pomogłam ;)
5 3 5
2010-01-12T17:48:12+01:00
Bardzo chciałabym mieć takiego kolegę. Adaś był bardzo sprytny i wiem, że gdybym potrzebowała pomocy przy rozwiązaniu jakiejś zagadki to Adaś bardzo chętnie by mi pomógł. Bohater był również bardzo uprzejmy i miły, co jest dla mnie na wielki ,,plus". Mam nadzieję, że w przyszłości poznam kogoś takiego.
7 4 7