Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:44:00+01:00
Moje wrażenia są dlatego ze jestem pelen podziwu Adasia.Adaś byłbardzo mądrym chlopcem i bystrym dlatego lektura byla bardzo ciekawa.Chłopiec ten wykazał sie wielka odwaga w roznych sytuacjach.Adam Cisowski jako glowny bohater byl ciekawa postacia z wszystkich wzgledow.Pan Gąsowski jest starszym profesorem z pozoru zlym czlowiekiem ale jednak o bardzO duzym sercu nie potrafi sie gniewac jak inni.lektura bardzo mi sie podobala bo byly ciekawa momenty takie jak falszywy malarz u Gąsowskich czy porwanie Adasia. Każda lektura powinna byc tak pouczajaca a zarazem bardoz ciekawa. :)
25 3 25
2010-01-12T17:49:13+01:00
Książka Kornela Makuszyńskiego pt." Szatan z siódmej klasy" była bardzo ciekawa. Bardzi mi się podobała ponieważ lubie ksiązki detektywistyczne. W książce są ciekawe jest to kim jest francuz.Ciekawa jest też ta cała tajemnica. po przeczytaniu tej książki zastanowilo mnie to czy może byc na świecie taki drógi Cisowski. bo to przezież prawie niemozliwe żeby jakis człowiek miał te wszystkie cechy które on miał. mam wrażenie, że autor przesadził z dobrymi cechami dla tej postaci. W książce Adam wykazuje sie niespotykanym sprytem. W tudnych sytuacjach potrafił się opanowac. Napisał list zaszyfowany gdy był porwany. Potrafił wydedukowac na podstwaie szczepka informacji rozwiązanie zagadki. Po przeczytaniu jestem pełna podziwu dla niego. Ale niefajne jest to ze nie ma dalszych informacj co do relacji wandy i adasia. Ciekawi mnie to co dalej stało się z Adasiem i resztą bochaterów. Książka wywarła na mnie pozytywne wrażenie
20 4 20