Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:43:40+01:00
Frühstücken jeść śniadanie
frühstückte
(hat) gefrühstückt

bringen przynosić
brachte
(hat) gebracht

mitbringen przyprowadzić
mitbrachte
(hat) mitgebracht

wegbringen- wynieść
wegbrachte
(haben) wegbracht

bleiben- zostać
blieb
(ist) geblieben

----do modka--- po poprawieniu jest już ok, co potwierdzi zadający:P
2010-01-12T19:29:04+01:00
1.śniadanie
2.przynieść
3.przynieść ze sobą
4.
5.pozostać
2010-01-12T19:43:07+01:00
1 frühstücken- Jedzienie śniadania

2 bringen- Przynosić
3 mitbringen- Przynosić ze sobą
4 wegbringen- wynosić
5 bleiben- zostać

Proszę ; ]] .