Odpowiedzi

2009-09-26T07:24:11+02:00
Tańczy : Balowac, pląsać, wywijać na parkiecie, bawic sie
odpoczywają: spoczywaja, próżnują, leniuchują, wypoczywają
patrzy: ogląda, spoglada, zerka
leżą: spoczywają, odpoczywają, wypoczywają
jedzą: konsumują. spożywają, przegryzają, zajadają, chrupią, podjadają, zjadają, pożerają, zakąszają
rozmawiają: dyskutują, mowią, gadają, konwersują, debatują, powiadają, opowiadają,komunikują
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T08:18:33+02:00
*Tańczy : Balowac, pląsać, wywijać na parkiecie, bawic sie

*odpoczywają: spoczywaja, próżnują, leniuchują, wypoczywają

*patrzy: ogląda, spoglada, zerka

*leżą: spoczywają, odpoczywają, wypoczywają

*jedzą: konsumują. spożywają, przegryzają, zajadają, chrupią, podjadają, zjadają, pożerają, zakąszają


*rozmawiają: dyskutują, mowią, gadają, konwersują, debatują, powiadają, opowiadają,komunikują
1 5 1