Ustal nazwy pierwiastków chemicznych na podstawie poniższych informacji:
a)należy do okresu 4 i jest berylowcem
b)ma liczbę atomową 32
c)leży w grupie 17 okresie 4



Proszę rozwiązać jak najszybciej bo to potrzebne mi na już!!!
Będę bardzo wdzięczna, myślę, że punktów wystarczająco dużo.(1gimnazjum)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:46:49+01:00
2010-01-12T17:49:14+01:00
1. Ca- wapń
2. Ge- german
3. Br- brom