Odpowiedzi

2010-01-12T17:53:11+01:00
X- cena stołu przed obniżką
y- cena krzesła przed obniżką

{x + 6y = 1020
{0,9x + 6 * 0,8y = 846

{x=1020 - 6y
{0,9x + 6 * 08y = 846

0,9(1020 - 6y) + 6 * 0,8y = 846
918 - 5,4y + 4,8y = 846
-0,6y = -72
y = 120

x=1020 - 6 * 120
x= 300

{x= 300
{y= 120
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T17:54:24+01:00
Dane:
x- cena stołu przed obniżką
y- cena krzesła przed obniżką

x + 6y = 1020
0,9x + 6 * 0,8y = 846

x=1020 - 6y
0,9x + 6 * 08y = 846

0,9(1020 - 6y) + 6 * 0,8y = 846
918 - 5,4y + 4,8y = 846
-0,6y = -72
y = 120

x=1020 - 6 * 120
x= 300

x= 300
y= 120

spr.
300 + 6 * 120 = 1020
0,9 * 300 + 6 * 0,8 * 120 = 846







2010-01-12T18:19:53+01:00
X - wartość stołu
6y- wartość krzeseł

x + 6y =1020
x-10%x + 6 (y - 20%y )= 846

x= 1020 - 6y
1020-6y- 10/100 ( 1020 - 6y) + 6y- 120/100y = 846/ obie strony razy 100

x= 1020 - 6y
102000-600y-10200-60y+600y-120y = 84600

x= 1020 - 6y
-180y = - 7200

x= 1020 - 6y
y = 40

x= 1020 - 240
y =40

x = 780
y=40


x = 1020-240
y = 240

x = 780
y = 240

y