Odpowiedzi

2010-01-12T17:57:54+01:00
Kasia boi się pająków i nietoperzy jak diabeł święconej wody.
Nie potrafię zrobić zadania, gdyż na lekcji bujałam w obłokach i nie słuchałam nauczyciela.
Nie ufaj Ewie, bo ona zawsze obiecuje gruszki na wierzbie.
Na dyskotekę przyszło tak dużo osób, że sala pękała w szwach.
Ich towarzystwo jest mi potrzebne jak dziura w moście.
Gdy Ola dowiedziała się, że ma zaśpiewać piosenkę przed całą szkołą, straciła głowę.
2 4 2
2010-01-12T17:57:55+01:00
1(maly wlos)Kiedy moj wybryk wyszedl na jaw,o maly wlos nie wyrzucono mnie ze szkoly
2(zamieniac sie w sluch)Dobra,ty mowisz,a ja zamieniam sie w sluch i probuje zapamietac najdrobniejszy szczegol.
3(upiec 2 pieczenie przy jednym ogniu)No prosze,udalo mi sie upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu-nie dosc,ze za pol ceny wyremontowali mi mieszkanie,to jeszcze dostalem pelne odszkodowanie.
4(Czarna owca)Liczylismy na to,ze wszyscy pojda na wagary,ale znalazla sie czarna owca,ktora zostala w domu.
5(Pieta Achillesa.)Jutro mam klasowke z matematyki i strasznie sie boje,poniewaz matematyka jest moja pieta Achillesowa.
6(biedny jak mysz koscielna)Pojechalabym do kina,ale nie mam pieniedzy,poniewaz kupilam wczesniej slodycze i jestem biedna jak mysz koscielna,wiec nie pijade do kina.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:11:58+01:00
1. Jedynka z matmy była gwoździem do trumny dla Marka.
2. Basia o oceny musiała walczyć jak lwica.
3. Maciek wyglądał jak mądry chłopak - jednak jako partner do rozmowy okazał się ciemny jak tabaka w rogu
4. Mój dziadek ma przedpotopowy telewizor.
5. Kiedy złapali złodziei na gorącym uczynku, udawali greków.
6. Kiedy Marta przyszła do szkoły na matematykę po dwumiesięcznej przerwie, siedziała jak na tureckim kazaniu.
1 5 1