Odpowiedzi

2010-01-12T17:54:49+01:00
Na jednej półce jest 22 ksiązki , na drugiej 2 razy więcej czyli 44 a razem równa się 66 ksiązek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:57:50+01:00
X-liczba ks na 1 półce
y-liczba ks na 2 półce

x+y=66
y=2x

x+y=66
2x-y=0
---------
3x=66
x=22
y=44
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T19:01:46+01:00
X-książki na pierwszej półce
2x-książki na drugiej półce
x+2x=66
3x=66
x=22
2*22=44
Odp. Na drugiej półce znajduje się 44 książek