Odpowiedzi

2010-01-12T17:55:12+01:00
1. Bądz miły dla starszych ( nauczycieli )
2.Nie Sciągaj
3.Pomabaj kolegom ( nie bij ich, nie dokuczaj )
4.Nie zasmiecaj korytarz i klas
5.Nie przeszkadzaj w lekcji
6.Nie niszcz wyposazenia szkolnego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T19:58:19+01:00
Kodeks idealnego ucznia:
1. Bądź zawsze miły dla swoich kolegów.
2. Badź zawsze miły dla nauczycieli.
3. Nigdy nie zaśmiecaj środowiska szkolnego.
4. Gdy nabrudzisz zawsze po sobie sprzątaj.
5. Nigdy nie przerywaj mówienia nauczyciela, bądż wykładu kierowanego do uczniów(klasy).
6. Nigdy nie używaj nie cenzuralnych słów.
7. zawsze staraj się używać 3 magicznych słów - przepraszam, proszę, dziękuję
8. Zawsze oddawaj swoim kolegom/koleżankom pożyczone przez Ciebie pieniądze.
9. Zawsze pamiętaj o odrabianiu prac domowych.
10. Każdego dnia przychodż na lekcje przygotowany.
11. Pamiętaj o tym, aby schludnie przychodzić do szkoły.
12. Nigdy się do szkoły nie maluj.
13. Zawsze miej obówie na zmianę.
14. na każdej lekcji wf-u ćiwcz.
15. We wszystkich lekcjach bądź zaangażowany i bierz czynny udział w nich.
16. Pamiętaj o tym, abyś nigdy nie wychodził za szkołe, aby popalić papierosy lub coś wypić.