Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:04:40+01:00
1.Etna- Włochy
2.Grimsvton-Islandia
3.Wezuwiusz - Włochy
4.Stromboli- Włochy
5.Vulcano -Włochy
6.Santoryn -Grecja
7.Pico del Teide-Wyspy Kanaryjskie
8.Kilimandżaro -Tanzania(Afryka)
9.Meru -Tanzania(Afryka)
10.Kamerun-Kamerun (Afryka)
11. Orizaba -Meksyk(Ameryka Płn)
12.Popocatépetl -Meksyk(Ameryka Płn)
13. Rainier -USA(Ameryka Płn)
14. Wrangell -USA(Ameryka Płn)
15.Guallatira- Chile(Ameryka Płd)
16. Lascar -Chile(Ameryka Płd)
17.Cotopaxi- Ekwador(Ameryka Płd)
18.Apo -Filipiny(Azja)
19.Marapi -Indonezja(Azja)
20.Tambora -Indonezja(Azja)
21.Vulcano- Włochy
22.Santoryn -Grecja
23.Pico del Teide -Wyspy Kanaryjskie
24.Beerenberg- Norwegia
25.Erebus- Wyspa Rossa (Antarktyda)
26.Mauna Kea-Hawaje, USA(Australia i Oceania)
27.Mauna Loa -Hawaje, USA(Australia i Oceania)
28. Ruapehu -Nowa Zelandia(Australia i Oceania)
29.Colima-Meksyk(Ameryka Płn)
30.St. Helen -USA(Ameryka Płn)
1 5 1
2010-01-12T18:06:58+01:00
Etna Włochy

Stromboli położona na Morzu Tyrreńskim (czesc wloch)

Wezuwiusz położony na terenie Włoch, na Półwyspie Apenińskim, nad Zatoką Neapolitańską.

Mauna Loa archipelag Hawajów

HEKLA Islandia

Augustine na Alasce.

Lascar Chile

Ruapehu Nowa Zelandia

Askja Islandia

Vulcano Włochy

Pinatubo Filipiny

Karakatau Filipiny

Santoryn Grecja

Nevado de Colima Meksyk

Rainier USA

Schasta Usa

Merapi Indonezia

Irazu Kostaryka

Arenal Kostaryka

Saint Helens USA