Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T17:54:24+01:00
Napisz, że np.
- temat lekcji cię nie zainteresował, wolałbyś/aś opracowywać inne rzeczy, bliższe twoim zainteresowaniom.
- rozmawiałeś/aś na temat lekcji, szczegółowo omawiając każdy punkt
2010-01-12T18:48:35+01:00
Napisz, że jesteś głupim noobem i wolałbyś na lekcji zajmować się obmyślaniem szatańskich planów pobicia bartka na przerwie xd