Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T17:57:26+01:00
2b - 1 = a
a = b = 6

2b - -1 = b = 6
a = b = 6

b= 6
a= 11
2010-01-12T18:00:31+01:00
Analiza:
X- wiek Basi
y- wiek Agnieszki

Rozwiązanie:
X = 2y
x-5=y

X=2y
2y-5=y

X=2y
2y-y=5

X=2y
Y=5

X= 2 razy 5
Y=5

X=10
Y=5

Spr.
10= 2 razy5
10 -5 = 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:01:30+01:00
X-obecny wiek Basi
y-obecny wiek Agnieszki

2y-1=x-1
*y+5=x / x(-2)

2y-1=x-1
-2y-10=-2x
____________
-11=-x - 1
-10=-x / x(-1)
x=10

y+5=10
y=5

Odp. Basia ma 10 lat, a Aga 5 lat.

;))