Odpowiedzi

2010-01-12T17:58:09+01:00
Syzyfofe prace- trudna praca, monotonna, powtarzająca się, nie miejąca końca
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:02:15+01:00
Syzyfowa praca- to praca, czynność męcząca, niekończąca się i nie przynosząca rezultatów.
w książce pt. "Syzyfowe prace" mamy ukazaną postać marcina borowicza który zmaga się z rusyfikacją jaka panuje na ziemiach polskich będących pod zaborem rosyjskim i mimo że nie jest mu łatwo przeciwstawia się temu poprzez czytanie zakazanych książek, poznawanie kultury.historii i literatury polskiej. ;)