Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T18:01:01+01:00
X karina
y basia

x+y=35
2x=y-5

x+y=35
2x+5=y

x+2x+5=35
2x+5=y

3x=10
2x+5=y

x=10
20+5=y

x=10
y=25
Karina ma 10 lat a Basia 25
1 4 1
2010-01-12T18:02:03+01:00
X + x2 + 5 = 35
3x=35 - 5
3x=30
30/3=10
2*10+5=25
Odp.: Karina ma 10lat, a Basia ma 25lat.
2010-01-12T18:06:51+01:00

2x-podwójny wiek Kariny
2x+5-wiek Basi

2x=(35-2x+5)*2
2x=60-4x
6x=60/:6
x=10<--wiek Kariny teraz

2*10+5=25<--wiek Basi teraz