Odpowiedzi

2010-01-12T18:03:57+01:00
Nie ponieważ stracic jest łatwiej bo np:ktos ci cos ukradnie i ucieknie.
A odzyskaci to jest trudnije bo nie bo nikt ci tego nie odda i musisz o to walczyc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:06:33+01:00
Ponieważ niepodległoąć to wolność ktura bylo nam trudno odzyzkac i dlatego zgzadzam sie z tym powiedzeniem jest bardzo madre i pouczające
2010-01-12T18:34:13+01:00
Tag, zgadzam si, mimo iż częściej jest coś trudniej odzyskać, to w przypadku niepodległości było na odwrót.