Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:13:24+01:00
Jego matka Anna modliła się do Boga o dziecko, bo była bezpłodna. Powiedziała, że go odda do świątyni i tam będzie on służył Bogu. Niedługo potem urodziła syna i dała mu na imię Samuel. Gdy skończył 3 lata zaprowadziła go do świątyni. Pracował tam i Bóg przemawiał do niego. Pierwszej nocy usłyszał trzy razy `Samuelu !` myślał, że woła go kapłan Heli, ale wołał go Bóg. Pan mu powiedział, że synowie Heliego zostaną ukarani oraz kapłan. Bóg powołał Samuela do prorokowania. Napominał on ludzi przekazywał wolę Bożą oraz później namaścił Dawida na króla.

:)
11 3 11
2010-01-12T21:11:45+01:00
Powołał go do prorokowania ;)
13 3 13