Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:03:25+01:00
Jak się podciągniesz i dostaniesz 2, bo więcej nie możesz dostać (można ocenę ponieść tylko o 1) to zdasz. Powodzenia dasz radę:)
2010-01-12T18:12:04+01:00
Halo jeśli dostaniesz 1 na semestr to umawiasz się z nauczycielem na poprawianie całego materiału i musisz zaliczyć każdy dział jaki przerobiliście ale to z nauczycielem omawiasz, więc aby nie dostać 1 na koniec roku musisz mieć ten semestr zaliczony no i w drugim mieć pozytywne oceny żeby nie mieli podstaw postawić ci 2 jedynki ale na koniec roku ;) a żeby nie przejść musisz albo mieć 1 na koniec roku albo mieć 50% nieobecności na lekcjach danego przedmiotu w tedy to klapa całkowita