Rozwiąz krzyzówke ;]
1.Dary Ducha Świętego (10 liter)
2.Pierwsza dobra nowina (14 liter)
3.Akt Uroczystego zaliczenia do grona świetych (11 liter)
4.Podanie ustne,zbiór objawionych prawd Bożych niespisanych przez Apostołow,które Kościół katolicki przechowuje i podaje do wierzenia (8 liter)
5.Jeden z "cichych" charyzmatów (6 liter)
6.Doskonały w miłosci(6 liter)
7.Nurt dążacy do zjednoczenia chrzescijan(9 liter)
8.Nadzwyczajne dzieło widzialne,którego może dokonać tylko Bóg(3 liter)

9.Dobra nowina inaczej(9 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T11:01:52+02:00
1.Charyzmaty
2.Protoewangelia
3.Kanonizacja
4.Tradycja
5.Służba ?
6.Święty
7.Ekumenizm
8.Cud
9.Ewangelia
9 4 9
2009-09-26T13:19:16+02:00
Charyzmaty
Protoewangelia
Kanonizacja
Tradycja
Służba ( nie jestem pewna)
Święty
Ekumenizm
Cud
Ewangelia
7 3 7