Potrzebuję tłumaczenia poniższego tekstu na język angielski użyciem odpowiednich czasów.

W weekend wybrałam się z przyjaciółmi na wycieczkę w góry. Była bardzo ładna i słoneczna pogoda. Chodziliśmy po górach i podziwialiśmy piękne widoki. Nagle zerwał się silny wiatr i zaczęło padać. Uciekaliśmy i szukaliśmy schronienia. Zosia upadła i złamała nogę. Musieliśmy szukać pomocy, ponieważ nie mieliśmy apteczki. Nauczyliśmy się, że należy być przygotowanym na różne sytuacje.

2

Odpowiedzi

2010-01-12T18:06:47+01:00
W weekend wybrałam się z przyjaciółmi na wycieczkę w góry. Była bardzo ładna i słoneczna pogoda. Chodziliśmy po górach i podziwialiśmy piękne widoki. Nagle zerwał się silny wiatr i zaczęło padać. Uciekaliśmy i szukaliśmy schronienia. Zosia upadła i złamała nogę. Musieliśmy szukać pomocy, ponieważ nie mieliśmy apteczki. Nauczyliśmy się, że należy być przygotowanym na różne sytuacje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:07:03+01:00
During the weekend I went to with friends on a trip to the mountains. She was very pretty and sunny weather. We walked on the mountain and admired the beautiful views. Suddenly a strong wind sprang up and started to rain. We ran away and looked for shelter. Zosia fell and broke her leg. We had to seek help, because we did not have first aid kits. We have learned that you should be prepared for different situations.
2 3 2