Odpowiedzi

2010-01-12T18:10:58+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T18:13:17+01:00
- Zanieczyszczenie środowiska
- Ingerencja człowieka (turyści, poławiacze ryb)
- Pasożyty
- Ograniczone miejsce rozwoju
- Zmiany klimatyczne
- Niszcząca działalność przyrody (np Cyklony)