Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-26T10:55:01+02:00
26.05.2009
(miejscowość)
Kochani rodzice!
Chciałabym podziękować Wam za to co dla mnie zrobiliście, a zrobiliście wiele. Gdyby nie wy, nie było by mnie na świecie i nie mogłabym spróbować wielu rzeczy.
Ty tato nauczyłeś mnie jexdzić na rowerze, a Ty mamo czytać. To wy opiekowaliście się mną i wychowaliście,pomagaliście w trudnych chwilach i wspieraliście mnie.Teraz Wam za to serdecznie dziękuję, bo dzięki dzięki Wam jestem tu, żyję na tym świecie i jestem dobrym człowiekiem.
49 4 49
2009-09-26T10:57:22+02:00
Dziękuję wam drodzy rodzice, że mnie wychowujecie i dajecie mi dobry przykład do naśladowania. Wy się dla mnie poświęcacie i jestem z tego powodu wzruszona. Nikt nie zrobił dla mnie więcej dobrego niż wy. Wy jesteście dla mnie najważniejszymi osobami na całym świecie. Dziękuję wam za wszystko. Mojej wdzięczności nie da się opisać w tym liście.

Wasza córka/syn.

Może być?
")
15 2 15
2009-09-26T11:33:36+02:00
26.06.2009 xxxx
Drodzy rodzice!

W tym liście pragnę wyrazić swą wdzięczność za wszystko. Zrobiliście dla mnie bardzo dużo, więcej niż mogę sobie wyobrazić. Zawdzięczam Wam wszystko. To dzięki Wam mogę być tym kim jestem i mieć szanse osiągnięcia szczęścia. Zawsze się dla mnie poświęcaliście, i byliście wyrozumiali niezależnie od tego co złego zrobiłam.
Za to i za dużo więcej dziękuję...

Kochająca córka...
9 3 9