Odpowiedzi

2010-01-12T19:33:39+01:00

-poczęcie w wyniku zgwałcenia lub stosunku kazirodczego
-powody osobiste (kobieta czuje się za młoda lub za stara na dziecko, studiuje, nie ma w danej chwili ochoty na zostanie matką, uważa swoją rodzinę za kompletną, kobieta jest samotna i nie ma partnera)
-ekonomiczne – trudna sytuacja materialna i finansowa, kobieta prowadząca samotnie gospodarstwo domowe
-problemy rodzinne, małżeńskie lub w relacji między partnerami
-wskazania medyczne – zagrożenie zdrowia matki lub stwierdzenie ciężkich wad wrodzonych u płodu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-12T23:07:10+01:00
-Kobiety nie mają ochoty aby w tej chwili być matkami
-W domu jest trudna sytuacja finansowa (niestać ich na utrzymanie dziecka)
-Rodzice mogą mieć problemy małżeńskie (są w separacji)
-Doszło do poczęcia w wyniku gwałtu
-Podczas wskazań medycznych (zagrożenie zdrowia matki)
-Poczęci podczas stosunku kaziorodczego